Пресреліз

1 вересня, 2020 р. EURALIS Semences і CAUSSADE Semences Group: зародження та перший день компанії Lidea, завершення злиття двох компаній.

Об’єднання EURALIS Semences та CAUSSADE Semences Group набуває чинності з 1 вересня 2020 року і є зародженням компанії Lidea. Як одна із 10 найбільших світових компаній, що займаються польовим насінням, ця нова організація має на меті завоювати лідерські позиції у деяких біологічних видах у рамках розширеної Європи.

Дане об’єднання є результатом бажання двох суб’єктів господарювання використати взаємне доповнення в розрізі біологічних видів, досліджень, промислових інструментів та ринків у досягненні спільних цілей.   

У бізнесі з жорсткою конкуренцією це завершене злиття передбачає низку переваг. По-перше, дозволяє новій організації досягти критичного розміру, зважаючи на те, що за останні роки кількість об’єднань зросла. По-друге, воно надає можливість продовження промислових та науково-дослідних інвестицій, необхідних для розвитку діяльності, й, відповідно, суттєвого зміцнення позиції брендів, присутніх на європейських ринках. Результатом стане і широкий асортимент продукції та сортів, визнаних фермерами і дистриб’юторами, а також амбіція розвиватися на існуючих та нових територіях. 

Таким чином, компанія Lidea має на меті швидко завоювати лідерські позиції завдяки своїй взаємодоповнюючій багатовидовій пропозиції та мережі виробників і промислових інструментів у Франції та Європі.   

Управління

П’єр Пейджс призначений головою Ради директорів нової організації. Він також є віце-президентом EURALIS. Як фермер у В’єллі (32), П’єр Пейджс є виробником насіння, кукурудзи та зернових культур. 

П’єр Флай Сент-Марі призначений Генеральним директором Lidea. З березня 2019 року – Генеральний директор CAUSSADE Semences Group, також він має 30-річний міжнародний досвід у галузі сільськогосподарських поставок: раніше він обіймав посаду віце-президента CORTEVA в Європі та Африці, після того як працював керівником DOW AGROSCIENCES в Європі, на Близькому Сході, в Африці та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. 

Основне завдання

Основне завдання Lidea — створити та запропонувати в територіальній близькості до своєї екосистеми способи мати спеціалізоване та стійке багатовидове насіння, яке створюватиме додаткову вартість протягом року. Йдеться про участь у розвитку сільськогосподарських практик, підтримку фермерів у цих змінах та сприяння збереженню прибутковості їхніх господарств. 

Новий корпоративний стиль

Було обрано назву Lidea — сучасний, відмінний від попередніх міжнародний бренд, який несе в собі ідеї новизни, не нехтуючи своїм корінням, оскільки кожна з літер у цій назві походить принаймні від одного з двох оригінальних брендів. Lidea легко вимовити та запам’ятати; звучання цієї назви позитивне та підкреслює творчість і новаторство створеної організації.   

П’єр Флай Сент-Марі, Генеральний директор Lidea, зазначає: «З кращим географічним охопленням, критичним розміром та здатністю розраховувати на міцні партнерські стосунки амбіційним бажанням Lidea є стати одним із ключових гравців на міжнародному ринку, на якому компанія працює. Попереду численні та сміливі виклики, які створюють позитивну динаміку і є джерелом мотивації для команд на місцях». 

П’єр Пейджс, голова Ради директорів Lidea, наголошує: «Ми впевнені у майбутньому нової організації, адже всі ключові чинники успіху є: географічна близькість, здатність команд ефективно співпрацювати, їхня креативність і, головне, високий професіоналізм».   

Нова організація у ключових показниках

Понад 2000 найманих працівників 

350 мільйонів євро обороту 

8 виробничих локацій у Франції, Румунії, Україні, Іспанії, а незабаром і в Росії 

17 дослідницьких станцій по всій Європі 

Понад 30 мільйонів євро щорічно інвестується у промисловість та науково-дослідну діяльність 

45 000 гектарів виробництва в 5 країнах Активність у різних видах: кукурудза, соняшник, ріпак, зернові культури, кормові культури, соя, сорго, бобові